rozwiń zwiń

forum Oficjalne Konkursy

[Zakończony] Można się przysiąść? - wygraj książkę "Droga do ciebie".

LubimyCzytać
utworzył 06.09.2017 o 14:36

Heather kończy naukę w college’u i wyrusza w podróż po Europie w towarzystwie dwójki najlepszych przyjaciół. Zostawia za sobą szkolne obowiązki, a dorosłość dopiero wisi w powietrzu. Przed nią już tylko to jedno jedyne lato, by być naprawdę wolną. Heather nawet nie oczekuje, że spotka kogoś takiego jak Jack. Nieoczekiwanie dostrzega w nim miłość swojego życia. Jack jest tajemniczym, starszym od Heather o kilka lat mężczyzną, który zainspirowany dziennikami dziadka postanawia odwiedzić różne miasta w Europie. Jednak pewna tajemnica, którą skrywa Jack, zmienia dosłownie wszystko.

Losy głównych bohaterów splatają się podczas podróży. Czy Wam też udało się kiedyś zapoznać z innym pasażerem, chociażby w drodze do pracy lub szkoły? Była to wyłącznie rozmowa umilająca czas przejazdu czy była początkiem Waszej nowej znajomości?

Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1500 znaków ze spacjami.

Nagrody

Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarz książki.

Droga do ciebie - Jacek Skowroński
Droga do ciebie

Autor : J.P. Monninger

Romantyczna i malownicza opowieść, która dzieje się w wyjątkowym momencie życia młodej kobiety. Heather kończy naukę w college’u i wyrusza w podróż po Europie w towarzystwie dwójki najlepszych przyjaciół. Zostawia za sobą szkolne obowiązki, a dorosłość dopiero wisi w powietrzu. Przed nią już tylko to jedno jedyne lato, by być naprawdę wolną. Heather nawet nie oczekuje, że spotka kogoś takiego jak Jack. Nieoczekiwanie dostrzega w nim miłość swojego życia. Jack jest tajemniczym, starszym od Heather o kilka lat mężczyzną, który zainspirowany dziennikami dziadka postanawia odwiedzić różne miasta w Europie. Niecodzienna podróż staje się dla Heather przygodą życia. Jednak pewna tajemnica, którą skrywa Jack, zmienia dosłownie wszystko.

Regulamin
  • Konkurs trwa od 6 września do 13 września włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1500 znaków ze spacjami.
  • Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
  • Dane adresowe zostaną wykorzystane przez serwis lubimyczytać.pl i Wydawnictwo Czarna Owca.
  • Adres zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.

odpowiedzi [54]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
Ayasha  - awatar
Ayasha 11.09.2017 17:29
Czytelniczka

Zdarzyło mi się kiedyś zagadać do innego pasażera, chociaż zwykle tego nie robię. Byłam za granicą, jechałam sama pociągiem w dość długą podróż. Nie bardzo miałam co robić, a potem się okazało, że pociąg nie jedzie do tej miejscowości, w której miałam wysiąść. Nie wiedziałam za bardzo co myśleć i robić i wtedy usłyszałam za sobą rozmowę w języku polskim. Okazało się, że tym...

grypsiarz  - awatar
grypsiarz 11.09.2017 14:57
Czytelnik

Co prawda nie uczestniczyłem w tej historii osobiście lecz znam po dziś dzień jej bohaterów.
Mój serdeczny przyjaciel S. studiował w miecie oddalonym od domu o około 60 kilometrów. W każde niedzielne popołudnie pokonywał tę drogę autobusem. Tydzień po tygodniu, ten sam autobus, ta sama trasa. Za którymś razem jego uwagę przykuła dziewczyna jadąca autobusem, która spodobała...

Kaśko  - awatar
Kaśko 11.09.2017 14:05
Czytelnik

Może nie był to pasażer, ale oboje byliśmy przechodniami... Usiedliśmy na chwilę na ławkach stojących naprzeciwko. Ja, bo odbywałam rozmowę przez telefon, On, bo dużo przeszedł, a jeszcze trochę mu zostało. Oboje mieliśmy średni humor. Kiedy skończyłam rozmawiać stwierdził, że wszystko już obojętne i zagada. 'Chcesz ze mną iść?' - spytał. A, że mi też już było wszystko...

Larysa  - awatar
Larysa 11.09.2017 10:30
Czytelniczka

Uwielbiam podróżować pociągiem. Jest w tym jakaś magia, a dla mnie wielka przyjemność, może też dlatego, że w większości korzystam z pociągu, by dojechać w góry lub na lotnisko.
Kilka lat temu jechałam z tatą pociągiem na trasie Wrocław - Kraków. Wracaliśmy z ukochanych Karkonoszy. Była piękna złota jesień. W naszych myślach i sercu wciąż tkwiła Śnieżka i jej okolice, ale...

LadyDot Szyszka - awatar
LadyDot Szyszka 10.09.2017 19:14
Czytelniczka

Ja mam szczęście do poznawania starszych osób w codziennych przejazdach tramwajem. Chyba coś w sobie mam, bo takich znajomości mam na pęczki. Co ciekawe, czasami wspólna 10 minutowa przejażdżka potrafi zapaść w pamięć na długo. Pamiętam wesołego staruszka, który od informacji, że jedzie do lekarza i spóźni się na wizytę jakoś płynnie przeszedł na mój wiek, stan cywilny...

awatar
konto usunięte
10.09.2017 11:26

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Natalia07  - awatar
Natalia07 10.09.2017 10:58
Czytelnik

Ja taką osobę poznałam w autobusie.Okazało się, że Pani Ewa jest klientką mojego sklepy. Codziennie jeździłyśmy razem tym samym autobusem ale nie zwracałyśmy na siebie uwagi. Pewnego dnia poprostu pomogłam wsiąść Pani Ewie do autobusu ( jest to starsza osoba). Usiadłyśmy razem i zaczęłyśmy rozmawiać. Okazało się, że mamy takie same hobby rękodzieło. Do dzisiaj wymieniamy...

Konik  - awatar
Konik 09.09.2017 14:52
Czytelnik

Zdecydowanie tak i pozdrawiam bohatera historii którą chcę napisać. Pierwszy dzień szkoły, człowiek jest trochę przerażony. Miałam poznać nowych ludzi z którymi będę żyć przez najbliższe kilka lat. Usiadłam na tylnim siedzeniu autobusu i nerwowo stukałam paznokciem w szybę. W pewnym momencie usłyszałam chrząknięcie, podniosłam wzrok zna kolan i zobaczyłam staruszka...

aleszaa  - awatar
aleszaa 08.09.2017 22:52
Czytelnik

To zdarzyło się kilka lat temu. Poszłam wtedy do liceum. Nowe otoczenie, nowi znajomi... Na pierwszy rzut oka klasa wydawała się sympatyczna, jednak nie do końca mogłam przekonać się do moich rówieśników. A najgorsze były powroty do domu. Przystanek autobusowy znajdował się nieopodal szkoły, więc po skończonych zajęciach tam gromadziła się blisko połowa moich nowych kolegów...

elektrofumigator  - awatar
elektrofumigator 08.09.2017 22:03
Czytelnik

Jechałem odwiedzić mamę w szpitalu. Poszedłem na autobus, na przystanku zaczepił mnie jakiś pijany dziadek, wyglądem podchodzącym pod bezdomnego. Zacząłem już szukać wymówki, żeby tylko nie dawać mu pieniędzy. Jednak on tylko zapytał o drogę i coś tam mówił. Wyszło, że będziemy jechać tą sama linią. Kiedy podjechał autobus usiadłem daleko, a on poszedł do biletomatu....